Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis feat. Joanna Kulig - Związane mam ręce
Tekst piosenki Związane mam ręce
Zawiązał panience
Serce i ręce,
Sam rąk związanych się zląkł.
Pajęcza to nić,
Nie sposób jej zbyć,
Związanych nie wyswobodzę rąk.
Zgubionych wołam słów,
Rozpierzchłych szukam snów,
Nie wyrwę rąk z najokrutniejszych pęt.
Związane mam ręce,
Już po piosence,
Oto miłości happy end.
Kłamał ci? Ależ tak!
Próżno się gryźć,
Miłość zwiódł, serca nie wart był.
Zerwę z nim? Ależ tak, tylko nie dziś!
Jutro też mi braknie sił.
Związane mam ręce
Serce w udręce
Wydam, sam skargi się zląkł.
Pajęcza to nić,
Nie sposób jej zbyć,
Związanych nie wyswobodzę rąk.
Zgubionych wołam słów,
Rozpierzchłych szukam snów,
Nie wyrwę rąk z najokrutniejszych pęt.
Związane mam ręce,
Już po piosence,
Oto miłości happy end.
Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis feat. Joanna Kulig - Związane mam ręce tekst piosenki
Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis ft. Joanna Kulig - Związane mam ręce tekstowo Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis & Joanna Kulig - Związane mam ręce słowaTeledysk do piosenki
Związane mam ręce
Związane mam ręce Ulubioną piosenką?
Zobacz więcej tekstów piosenek, które wykonuje Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis,Joanna Kulig
Źródło: tekstowo.pl
?Związane mam ręce? to tytuł kolejnego singla promującego płytę ?Fogg ? pieśniarz Warszawy? zespołu Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis, która ukazała się 27 lipca 2018 i szybko osiągnęła status Złotej Płyty.
Album powstał w ramach obchodów 74. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Wydawcą płyty jest Muzeum Powstania Warszawskiego, a współwydawcą jest Wydawnictwo Agora.
Piosenka w oryginale wykonywana była przez Hankę Ordonównę, muzykę skomponował Ralph Benatkzy, autorem tekstu jest Hans Weigel.
Na płycie ?Fogg ? pieśniarz Warszawy? śpiewa ją Joanna Kulig, obecnie jedna z najbardziej cenionych na świecie polskich aktorek.
Mieczysław Fogg jako klasyk jest wart ciągłego przypominania. Dodatkowo moje nowe opracowania piosenek z jego repertuaru, to nie jest próba rekonstrukcji historii, lecz dialogowanie z nią poprzez pryzmat współczesnego krajobrazu muzycznego. W naszym projekcie chcemy, żeby stare było nowe. ? mówi Marcin Masecki.