Piosenka:
Kanye West - Ok Ok, Pt. 2 tekstowo zapisana

Tekst piosenki Ok Ok, Pt. 2


[Verse 1: Kanye West & Fivio Foreign]
Ok, now they got me wanna rap again
Healed up wound and then you stab me in the back again (Uh)
You the type to play the joke and try to hide your hand (Uh)
Not the type to come around and try to play a friend
You the type to cut the grass is make you best as man
I'm the type to close the deal and cut my niggas in
See me in person I look like a ghost (Grrr)
See me in person I look like a ghost (Baow)
You wanna come in and play with the GOAT (Baow)
You wanna come in and play with the GOAT (Dog body)
All you rap, sound like me can't tell who is who
You got no real identity, can't tell you from you
Pricе went up (Yeah), angel invеstor (Yeah)
Price went up (Uh), angel investor


[Chorus: Kanye West & Shenseea]
Ok, ok, I'm not okay (Not okay)
Did you good, is not ok (No, they not okay)
Ok, ok, I'm not okay (I'm not okay)
Did you good, get out the way
(Ah, Shenseea)

[Verse 2: Shenseea]
No trust, any in any man
Pree dem man but play along (Play along)
Watch all of them sing my song
Suddenly them tone not fun
Aim with precision
Fill number one position
Write the plan, write my wrong
And look now I'm the boss in charge
You still talk down to me, know me on top
Left me in a struggle
So no bother come back
Take me for granted
Take me for soft
And if ya play hard
[?]
Trust people, can't trust people
From the [?] fruit, Mankind turned evil
Get cut off, do we get cut off?
Me not care how much memories we'll have in the past
You broke up with your ex, still in love, so you're single
Me broke up with my ex and they told me I'm a widow
Get cut off, do we get cut off?
Me not care how much memories we'll have in the past
You broke up with your ex, still in love, so you're single
Me broke up with my ex and they told me I'm a widow, uh

[Verse 3: Rooga]
Yeah, it's been plenty times you closed the door on me
That shit really show me how much you say you a bro to me
Showed you love and you constantly cold-shouldered me
But ain't no goin' back to fixin' up, that's the older me, yeah
I'm done with all the fake shit, I had enough of that, yeah
I done had too many niggas stab me in the back (Yeah, yeah, yeah)
They say they with you, but they really puttin' on a act
That's when shit hit the fan and all of sudden, all the facts show
You gotta chin up and show a nigga tough love
Let 'em go without you, just to show 'em what it was
We was so close, you would've thought we was blood
We got the same pain, we come from the mud
I swear this shit make me wanna put my all in it, yeah
You can hear the pain 'cause I put my heart in it, yeah
Most of these niggas ain't real, they don't wanna see me winnin', no
Most of these niggas ain't real, they don't wanna see me winnin', no

[Outro: Kanye West]
But it's ok, we gon' be ok
Only show up when we cut the cake
Showing love, but we ok
Find God, 'fore it's too late

Kanye West - Ok Ok, Pt. 2 Tekst piosenki

Kanye West - Ok Ok, Pt. 2 tekstowo Kanye West - Ok Ok, Pt. 2 Text Ok Ok, Pt. 2 Kanye West Ok Ok, Pt. 2 słowa

Teledysk do piosenki Ok Ok, Pt. 2

Kadr z teledysku Ok Ok, Pt. 2 tekst piosenki Kanye West

NOWE TEKSTY PIOSENEK A JUŻ POPULARNE

A POPA JESZCZE NA TE TEKSTY PIOSENEK