Jesteś tu: Główna > Tekst pioseneki tłumaczenie > L > Little Mix > Little Mix - Strip

Piosenka: Little Mix - Strip tekstowo zapisana

Fajna nuta? Pokaż ją znajomym! Wrzuć na facebook f logo icon

Teledysk do piosenki Strip

Little Mix - Strip

Strip Tekst piosenki

Zobacz tłumaczenie tekstu piosenki
Little Mix - Strip tekst po polsku

[Chorus: Jade, Leigh-Anne, (Jesy) & Perrie]
Take off all my make-up 'cause I love what’s under it
Rub off all your words, don't give a uh, I'm over it
(Jiggle all this weight, yeah, you know I love all of this)
Finally love me naked, sexiest when I’m confident

[Verse 1: Jade & Perrie]
You say I ain't pretty
Well, I say I'm beautiful, it's my committee
Say we too provocative
Still look at me, look at me, look at me, yeah
Come for my girls, you blind
Daily Mail ratin', mañana a la noche
I don't owe you nothin'
Nah, I don't give a, no, not anymore

[Pre-Chorus: Leigh-Anne w/ All, All & Jesy]
(Ah-ooh)
If you got little boobs, love it, love it, love it, love it, love it
If you got a big ass, grab it, grab it grab it, grab it, grab it (Ah-ooh)
If you got nothing, babe, rock it
It’s your life, go get it, if you want it
Up in the mirror like, "Aw, yeah"
Lovin’ my figure like, "Aw, yeah"
When I'm slim or I’m thick, I'm like, "Aw, yeah"
Swear I'ma kill 'em like ah

[Chorus: Jade & All]
Strip!
Take off all my make-up ’cause I love what's under it
Rub off all your words, don't give a uh, I'm over it
Strip!
Jiggle all this weight, yeah, you know I love all of this
Finally love me naked, sexiest when I'm confident (Ah, ah, ah, ah)

[Post-Chorus: Perrie, All & Jesy]
I ain't scared anymore
My body outta control (Strip!)
Baby, I know that you love dis, dis, dis, dis
I know I'm a hot bitch, bitch
Gotta do what you want
If they love it or they don't (Strip!)
I know you ain't ready for dis, dis, dis, dis
Baby, take it off (Strip!)
Da-da-da, da-da-da-da-da
Da-da-da, da-da-da-da-da

[Verse 2: Leigh & Jesy]
Love who you wanna
Don't give a damn if it's a man or a woman
Wanna talk about colour?
It's the skin that I'm in, yeah, I get from my mama (Uh-huh)
I'm a woman, don't test me
Baby, I'm growing, my stretch-marks are sexy
I don't owe you nothing
Nah, I don't give a, no, not anymore

[Pre-Chorus: Jade w/ All, All & Sharaya J]
(Ah-ooh)
If you got little boobs, love it, love it, love it, love it, love it (Facts)
If you got a big ass, grab it, grab it grab it, grab it, grab it (Ah-ooh, fat)
If you got nothing, babe, rock it
It's your life, go get it, if you want it

[Chorus: Jesy & All]
Strip!
Take off all my make-up 'cause I love what's under it (Huh!)
Rub off all your words, don't give a uh, I'm over it
Strip!
Jiggle all this weight, yeah, you know I love all of this
Finally love me naked, sexiest when I'm confident (Ah, ah, ah, ah)

[Post-Chorus: Perrie, All & Sharaya J]
(Strip!)
I ain't scared anymore
My body outta control (Strip!)
Baby, I know that you love dis, dis, dis, dis
I know I'm a hot bitch, bitch (Strip!)
Gotta do what you want (Girl, yes)
If they love it or they don't (That's right)
I know you ain't ready for dis, dis, dis, dis(Sharaya J)
Baby, take it off

[Verse 3: Sharaya J]
First of all, you got to love who you are
Don't less social media tear you apart
H.B.I.C., I'm Benji in charge
I'm ready and I got a hundred bars
I don't care if you got a hundred cars
I don't care if you got a hundred mil'
'Cause even if you had a hundred deals
That money won't buy you what confidence will
Skrrt, pull up with the drip (With the drip)
Got juice (Got juice), take a sip (Take a sip)
I'm so (Uh-huh) serious (What, what?)
Lil' Mix in a mix period (Period)
Still a cover girl, even with no makeup
Live your best life, even with your A-cups
I don't gotta act, I just gotta be me
Put me on a track, I'ma ride like Kiki (Ayy)

[Chorus: Leigh-Anne & All]
Strip!
Take off all my make-up 'cause I love what's under it
Rub off all your words, don't give a uh, I'm over it
Strip!
Jiggle all this weight, yeah, you know I love all of this
Finally love me naked, sexiest when I'm confident
Take off all my make-up 'cause I love what's under it
Rub off all your words, don't give a uh, I'm over it (Ah, ah, ah, ah)
Strip!
Jiggle all this weight, yeah, you know I love all of this
Finally love me naked, sexiest when I'm- (Ah, ah, ah, ah)
Strip!

Little Mix - Strip tekst piosenki

Little Mix - Strip Tekstowo Little Mix - Strip Słowa piosnki Little Mix - Strip znaczenie Little Mix - Strip gołe? Little Mix nago Little Mix rozebrały się w Strip Little Mix - Strip ft. Sharaya J Little Mix ft. Sharaya J - Strip lyrics Dziewczyny z Little Mix rozebrały się do rosołu Zobacz tłumaczenie tekstu piosenki
Little Mix - Strip tekst po polsku

Jeszcze trochę tekstów piosenek? Hmm?

Stanisław Soyka - Ławeczka-Bajeczka tekst piosenki Stanisław Soyka - Ławeczka-Bajeczka
tekst piosenki/tłumaczenie
Grimes - We Appreciate Power tekst piosenki Grimes - We Appreciate Power
tekst piosenki/tłumaczenie
6ix9ine - Mala tekst piosenki 6ix9ine - Mala
tekst piosenki/tłumaczenie
Jose Feliciano - Feliz Navidad tekst piosenki Jose Feliciano - Feliz Navidad
tekst piosenki/tłumaczenie

Źródło: tekstowo.pl

Little Mix - Strip ulubioną piosenką? Nie chomikuj jej dla siebie pokaż ją znajomym! Wrzuć na facebook f logo icon

Lubisz tekst piosenki Strip zobacz inne teksty piosenek, które wykonuje Little Mix

Little Mix - American Boy tekst piosenkiLittle Mix - American Boy
Singing, singing, singing Ooh la la, he breaks my heart I know he thinks about her when he plays guitar And ooh la la, my American boy (Singing,...
Little Mix - Wasabi tekst piosenkiLittle Mix - Wasabi
Stick like toffee, sip like coffee Wake up, change your mind and drop me Love to hate me, crazy, shady Spit me out like hot wasabi Lick me up, I'm...
Little Mix - Notice tekst piosenkiLittle Mix - Notice
I don't think you notice, I don't think you care I don't think you notice So, what's the point of wearing nothing if you never notice? There's sex in...
Little Mix - Motivate tekst piosenkiLittle Mix - Motivate
The way that he touch me, no I can't get enough He keeping me up all night long (All night long) He motivate me (He motivate me), yeah, that's my baby...
Little Mix - Woman's World tekst piosenkiLittle Mix - Woman's World
If you never been told how you gotta be What you gotta wear, how you gotta speak If you never shouted to be heard You ain't lived in a woman's...
Little Mix - More Than Words tekst piosenkiLittle Mix - More Than Words
Oh, I need you more than words can say Oh, you save me in ways that I can't explain Always been there for me, now I'll do the same Oh, I need you more...
Little Mix - The Cure tekst piosenkiLittle Mix - The Cure
I was a little bit lost, but I'm not anymore I was a little bit hurt, but I'm not anymore I was a little left out, but I'm not anymore 'Cause the tears...
Little Mix - Told You So tekst piosenkiLittle Mix - Told You So
Girl, just come round mine tonight I've got wine and make-up wipes I'll hold you (I'll hold you), I’ll hold you (I'll hold you) We can put the kettle o...